CESTOVNÍ ŘÁD SEASLONA
1. Na sraz chodíme včas.
2. Posloucháme hostesky a agenturou pověřené osoby.
3. Po celou dobu zájezdu nosíme pouze veselé ponožky (veselá ponožka = ponožka vyvolávající v ostatních lidech úsměv a optimismus. Jedná se především o ponožky s obrázky, barevné ponožky, proužkované a puntíčkované ponožky.)
4. Dodržujeme pitný režim.
5. Na sraz doneseme všechny potřebné věci.
6. Rodiče své děti přivedou na sraz ve správný den a správný čas a opět si pro ně ve správný čas na správné místo dojdou.
7. Víme, kde leží země, kam jedeme.
8. Víme, kde leží země, ze které jedeme (a tudíž i země, kam se budeme vracet).
9. Umíme říct jazykem země, do které jedeme: Dobrý den.
10. Známe alespoň jeden vtip.
11. Těšíme se na zájezdy.
12. Na zavazadle máme přidělanou červenou mašli, abychom ho kdyžtak našli.
SOUHRN INFORMACÍ K ZÁJEZDU 10.-12.12.2010
Jedeme do Anglie.
Sraz: v pátek 10.12.2010 v 15.30 v hale Hlavního nádraží v Praze
Návrat: v neděli 12.12. 2010 v 16.40 k fontánce na stanici MHD Kobylisy v Praze
S sebou nutně: jízdenku, souhlas zákonného zástupce, bezinfekčnost
Co je potřeba, aby děti měli, podle cestovního řádu:
- veselé ponožky
- pití
- ví, kde leží Anglie a ČR
- umí říct anglicky dobrý den
- znají alespoň 1 vtip
- červenou mašli na zavazadlo
Co dále s sebou (na přání agentury):
buchtu na snídaně, vánoční punčochu, 3 zabalené neoznačené dárky v hodnotě cca 50 kč, ochutnávku cukroví, jídlo na pátek, spacák, karimatka, bačkory, věci na schůzku, KPZ, dobré boty, teplé oblečení, 350 Kč, vánoční náladu.
Na srazu se odevzdává: jízdenka, souhlas zákonného zástupce, bezinfekčnost, vánoční punčocha, 3 zabalené dárky, 350 Kč.
Hostesky agentury SEASLON poznáte podle viditelného ukazatele.
Děkujeme, že naší agentuře důvěřujete a přejeme pěkný zájezd.
V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat na e-mail: seaslon@email.cz , nebo na telefonní čísla 774 684 648 a 777 090 392.
Potřebné formuláře a souhrn informací o vánoční výpravě lze stáhnout zde: http://www.uschovna.cz/zasilka/AH9FF9APJRR6R2PS